Sfida
A sfida davanti à tutte e raffinerie d'alumina hè di maximizà u rendiment à traversu a precipitazione è cusì a produzzione, mantenendu a qualità di l'alumina tri-idrata chì hè mandata à l'unità di Calcinazione o venduta à i clienti per altre applicazioni. In l'ultima decada o tante raffinerie d'Alumina in u mondu anu standardizatu l'usu di i coolers Inter Stage per ghjunghje à questu scopu rinfriscà u slurry precipitatu in scambiatori di calore à piastre saldate. I particeddi idratati in u slurry precipitatu sò abrasivi è ponu gradualmente usà superfici metalliche in superfici di scambiatore di calore. Inoltre, l'incrustazione nantu à e superfici di trasferimentu di calore pò esse a causa di a precipitazione di l'idrossidu d'aluminiu è altri composti chimichi. Questu risulta un fouling chì riduce u rendiment di u scambiatore di calore è u rendiment generale di u sistema.
Tuttavia, i passi currettivi periodichi, chì includenu a pulizia chimica è meccanica, ponu riduce u mantenimentu in u centru di a cità (vale à dì frequenza è durata). À u cuntrariu, l'ingrossu pesante cumminatu cù un rendimentu limitatu di mantenimentu regulare pò diminuisce l'efficienza di u scambiatore di calore o, peghju, risultatu in un fallimentu catastròficu di scambiatore di calore.
In cunseguenza, u Cliente dumanda un cuncepimentu di scambiatore di calore per riduce o eliminà: incrustazione di piastra, riduce u tempu di mantenimentu, è l'usura di a superficia di trasferimentu di calore (piastra in lega), aumentendu cusì a produttività è a prufittuità di u sistema.
Scambiatore di calore a piastre saldate a larga distanza(WGPHE) Funzioni
WGPHE da Shanghai Heat Transfer Equipment Co., sò cuncepiti apposta cù l'analisi di elementi finiti. Inoltre, u WGPHE hè specificamente custruitu per riscaldamentu o rinfrescante di liquidi di prucessu viscosu o solidu elevatu. Per esempiu, u fluidu di prucessu chì cuntene particeddi abrasivi truvati in l'alumina o fibre longu in sospensione chì si trovanu in l'alimentariu o l'etanol.
Una applicazione estrema chì dimostra u spettaculu impressiunanti di u WGPHE hè u Inter Stage Cooler di u prucessu d'alumina. SHPHE hà fabricatu è furnitu più di 2000 WGPHE è li hà furnitu satisfactoriamente - sia cum'è OEM è applicazioni di sostituzione per parechji anni per u cooler inter-stage di allumina. Una lista di installazioni successe dispunibule nantu à dumanda.
U WGPHE hè cuncepitu micca solu per gestisce i liquidi di intasazione non newtoniani, ma ancu per resiste à l'abrasione causata da particella idrata in slurry. In particulare, u WGPHE hè formulatu cù un revestimentu di metallu fusu appiicatu à e zone selezziunate di alta usura di u scambiatore di calore. U risultatu aumenta significativamente u ciclu di vita accumpagnatu da a riduzione di u costu di pruprietà.
Canale di flussu in linea recta visibile
U WGPHE hè spessu specificatu in altre applicazioni industriali cumprese; etanolu, trasfurmazioni alimentari, pulpa è carta, pruduzzione di zuccheru è industrie di processi chimichi. Inoltre, Shanghai Heat Transfer Equipment cuncepisce u WGPHE per risolve parechje sfide uniche di trasferimentu termicu induve l'otturazione o l'abrasione hè un prublema maiò. L'efficienza termica WGPHE hè considerablemente più altu ch'è un scambiatore di calore di cunchiglia è tubu chì cuntribuisce à un valore ecunomicu aghjuntu più quandu si cunsidereghja sta sustituzione.
Shanghai Heat Transfer WGPHXs Cumissionati è operativi in Australia
SHPHE hè statu attribuitu un ordine in 2020 è 2021 da un cliente australianu per a sostituzione di scambiatori di calore di raffreddamentu di precipitazione falluti fabbricati da altri in a pianta. Avà sò realizatu bè cum'è dumandatu è prumessu.
Scambiatore di calore di raffreddamentu di precipitazione in Australia